Konto biznesowe na Instagramie

Jak założyć konto biznesowe na Instagramie

Wielu z nas korzysta z serwisu Instagram, jednak prowadząc konto firmowe nie do końca wykorzystujemy możliwości które Insta nam oferuje. W tym artykule opiszemy jak/dlaczego warto założyć konto biznesowe. Kawka przygotowana? No to zaczynamy! Zacznijmy od tego jak założyć konto biznesowe!

1. Pobierz aplikację Instagram.

Aby rozpocząć, musisz pobrać aplikację Instagram na swój telefon lub przejść na stronę Instagram.

2. Zarejestruj się.

Wypełnij formularz używając adresu e-mail (pamiętaj o wyborze firmowego adresu e-mail), wpisz nazwę firmy, nazwę użytkownika i hasło. Możesz także zarejestrować się za pomocą Facebooka. Jeśli masz firmowe konto na Facebooku, może to być dla Ciebie korzystna opcja.

Pamiętaj, że Twoją nazwą użytkownika powinna być najprawdopodobniej nazwa Twojej firmy, a Twoje hasło powinno być zgodne ze wszystkimi zalecanymi wytycznymi (zawierać cyfry, znaki specjalne itp.).

3. Przełącz się na konto firmowe.

Teraz, gdy masz już skonfigurowany profil, czas zmienić go na konto firmowe.

Aby to zrobić, przejdź do swojego profilu i kliknij trzy linie w prawym górnym rogu. Następnie przewiń w dół, kliknij „Konto”, a następnie wybierz „Przełącz na konto firmowe”.

Gdy dojdziesz do tego punktu, zobaczysz inną opcję przełączenia się na konto „Twórca”. Konta twórców są przeznaczone do użytku przez wpływowe osoby, osoby publiczne lub twórców treści.

Jeśli prowadzisz firmę, która sprzedaje produkt lub usługę, konto firmowe jest właściwą opcją

4. Uzupełnij swój profil.

W tym momencie masz już skonfigurowane konto firmowe, ale to nie wszystko. Zanim zaczniesz promować swoje media społecznościowe, musisz uzupełnić swój profil. Aby to zrobić, wybierz zdjęcie profilowe. Twoje zdjęcie profilowe będzie zazwyczaj odmianą Twojego logo, aby odbiorcy mogli je łatwo rozpoznać. Następnie musisz napisać swój życiorys i podać informacje o swojej firmie. Obejmuje to Twoją witrynę internetową, godziny otwarcia sklepu i informacje kontaktowe.

5. Opublikuj treść.

Zanim będziesz mógł promować swoje konto, ważne jest, aby najpierw opublikować kilka zdjęć. Być może możesz napisać wprowadzenie lub post powitalny. Kiedy zaczniesz kontaktować się z ludźmi i obserwować je, prawdopodobnie odwiedzą Twoje konto. Ważne, aby było coś do zobaczenia, co naprowadza potencjalnych klientów kim jesteś jako firma.

6. Połącz swoją firmową stronę na Facebooku.

Jeśli nie zdecydowałeś się zarejestrować za pomocą swojego firmowego konta na Facebooku, czas połączyć swoje konto tutaj. Jest to ważny krok, ponieważ musisz mieć stronę biznesową na Facebooku, aby korzystać z niektórych narzędzi biznesowych Instagrama.

Aby połączyć swoje konto, kliknij trzy linie w prawym górnym rogu. Następnie kliknij „Ustawienia” i „Firma”. Teraz możesz kliknąć „Połącz stronę na Facebooku”. Aby to zrobić, musisz być zalogowany na Facebooku.

7. Zacznij obserwować ludzi.

Twój profil jest zasadniczo gotowy do pracy. Aby rozpocząć korzystanie z Instagrama, zaproś obserwujących na Facebooku, aby obserwowali Cię na Instagramie. Powinieneś także zacząć obserwować ludzi, aby „wprawić piłkę w ruch”. Jednak upewnij się, że robisz to we właściwy sposób. Osoby, które obserwujesz, powinny mieć sens dla Twojej marki.

8. Opracuj strategię.

Założenie konta biznesowego na Instagramie to dopiero początek. Po ustawieniu profilu nadszedł czas, aby dowiedzieć się, jak używać Instagrama do marketingu. Będziesz musiał pomyśleć o hashtagach, których będziesz używać, kontach które będziesz śledził oraz na jakich profilach będziesz wykonywał swoją aktywność.

A co, jeśli masz konto twórcy i chcesz przełączyć się na konto firmowe? A co, jeśli masz konto firmowe, które chcesz przełączyć na konto osobiste? A może masz konto osobiste, które chcesz przełączyć na biznes? Aby to zrobić, wykonaj poniższe czynności.

· Przejdź do swojego profilu.

Pierwszym krokiem do zmiany konta jest przejście do swojego profilu.

· Stuknij koło zębate Ustawienia.

Następnie kliknij trzy linie w prawym górnym rogu i kliknij „Ustawienia”.

· Kliknij przycisk Konto i przełącz się na profil firmy.

Użyj przycisku „Konto”, a następnie „Przełącz na profil biznesowy”. Jeśli jesteś stroną biznesową i chcesz przełączyć się na konto osobiste, ten przycisk zmieni się na „Przełącz na konto osobiste”.

Bez względu na to, jakie masz konto lub na które chcesz je przełączyć, jest to proces, który należy przejść. Co ciekawe, możesz to również zrobić, klikając swój profil i klikając „Edytuj profil”.

W tym momencie możesz się zastanawiać: „Po co mi konto firmowe?” Poniżej przyjrzyjmy się niektórym z najważniejszych zalet posiadania konta firmowego na Instagramie.




Korzyści z konta biznesowego na Instagramie

1. Przyciski akcji.

Konto firmowe na Instagramie umożliwia dodawanie przycisków czynności do swojego profilu, takich jak „Zarezerwuj wizytę”, „Dokonaj rezerwacji” lub „Kup bilety”, w zależności od potrzeb. W rzeczywistości wiele programów do planowania jest zintegrowanych z Instagramem, więc możesz dołączyć swoje konto biznesowe na Instagramie do swojego oprogramowania do planowania. Dodatkowo możesz dodać wezwania do działania w swoim profilu, w tym „Zadzwoń” lub „E-mail”, aby ułatwić odbiorcom skontaktowanie się z Tobą.

2. Automatyczne planowanie postów.

Główną zaletą posiadania konta biznesowego jest możliwość planowania postów z wyprzedzeniem. Jest to pomocne, ponieważ możesz wdrożyć i realizować swoją strategię bez konieczności codziennego spędzania czasu na aplikacji.

3. Dostęp do analiz.

Dzięki profilowi ​​biznesowemu uzyskasz dostęp do spostrzeżeń na temat swoich obserwujących. Możesz zobaczyć podział demograficzny i sposób interakcji odbiorców z Twoimi postami.

4. Możliwość zarządzania reklamami.

To jedna z najlepszych funkcji kont biznesowych na Instagramie.

Będziesz mógł promować posty i łatwo wybrać odbiorców, ustawić budżet i zacząć korzystać z reklam. Możesz nawet współpracować z wpływowymi osobami, bezpośrednio promując ich markowe treści (jeśli jesteś oznaczony jako partner biznesowy). Aby uzyskać więcej informacji, musisz połączyć swoje konto na Facebooku, abyś mógł korzystać z menedżera reklam na Facebooku.

5. Funkcja Przesuń w górę.

Kolejną świetną cechą konta biznesowego jest możliwość dołączania linków przesuwanych w górę, jeśli masz ponad 10000 obserwujących. Ponieważ Instagram jest jedną z niewielu platform, na których nie możesz umieszczać żadnych klikalnych linków w swoich postach, jest to doskonały sposób na udostępnienie treści.

Rozpoczęcie pracy z marketingiem na Instagramie może być niezwykle korzystne dla Twojej firmy. A to nawet łatwy proces. Mamy nadzieję, że ten artykuł okazał się dla Was przydatny. _ Potrzebujesz firmy która zajmie się Twoim Instagramem? Napisz do nas na mail: biuro@riseupagencja.pl

#instagram #kontobiznesowe #biznesinstagram #blog #blogfirmowy #blogdlaczegowarto #jakprowadzicsocialmedia #facebook #porady #riseupagencja #riseup #agencja #socialmedia #szczecin #poradnik #fanpage #firma

 

Formularz subskrypcji

721518967

Szczecin, ul.Parkowa 46/16

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn

©2020 by Rise up - Agencja Social Media.

This site was designed with the
.com
website builder. Create your website today.
Start Now