Reklama jest bardzo ważnym elementem funkcjonowania każdej firmy, niezależnie od branży. Istnieje wiele sposobów na promowanie swojej działalności, a jednym z nich jest reklama offline, odbywająca się poza kanałami internetowymi. Dobrym przykładem są systemy wystawiennicze, wykorzystywane w wydarzeniach branżowych. Dlaczego warto z nich korzystać? Jakie rodzaje tego typu produktów można znaleźć na rynku?
Systemy wystawiennicze – rodzaje
Systemy wystawiennicze są bardzo ważnym elementem działań marketingowych. Z tego rozwiązania korzystają zarówno małe, jak i większe firmy działające w wielu branżach. Producenci oferują różnego rodzaju systemy wystawiennicze, które z łatwością można dopasować do swoich potrzeb.
- Flagi reklamowe – to narzędzie promocyjne, które można umieścić zarówno na zewnątrz, jak i wewnątrz pomieszczeń. Flagi występują w różnych rozmiarach i kształtach, dzięki temu można dopasować je do potrzeb danej firmy. Dużą zaletą tego rozwiązania jest lekkość i prosty montaż.
- Lady i trybunki reklamowe – to rozwiązania, które pozwalają na bezpośredni kontakt z klientem. Można na nich prezentować ulotki reklamowe, a także produkty.
- Rollupy – to specjalne stojaki reklamowe, składające się z wysięgnika, listwy i chowanej do kasety planszy reklamowej. Są często wybierane ze względu na łatwy montaż i bezproblemowy transport, a także trwałość, pozwalającą na wielokrotne wykorzystywanie roll-upów.
- Ścianki reklamowe – to produkty, których nie może zabraknąć na spotkaniach branżowych, eventach czy targach. Dzięki nim można stworzyć ciekawe tło reklamujące firmę, a także wyznaczyć określone miejsce, np. punkt rejestracji gości.
- Stoiska wystawiennicze – to kompleksowe rozwiązanie, z którego korzysta coraz więcej firm. Idealnie sprawdzi się na różnego rodzaju targach, spotkaniach czy szkoleniach. Stoiska są najczęściej wykonywane na zamówienie, uwzględniając indywidualne potrzeby klientów.
- Stojaki na ulotki – to niewielki, ale potrzebny element systemu wystawienniczego. Dzięki niemu można w elegancki, schludny sposób wystawić katalogi i inne materiały promocyjne.
- Kasetony – to podświetlane elementy, za pomocą których można wyróżnić stoisko czy inny punkt. Dzięki podświetleniu LED są widoczne z daleka, przyciągają uwagę potencjalnych klientów. Podświetlona może być zarówno nazwa firmy, jej logo, grafika, jak i inne ważne elementy, np. dane kontaktowe.

Zalety korzystania z narzędzi reklamowych offline
Reklama offline, nazywana również marketingiem promocyjnym, nie traci na znaczeniu. Mimo że wiele działań reklamowych zostało przeniesionych do internetu, to ściany, billboardy czy kasetony nadal przyciągają uwagę odbiorców. Aby osiągnąć najlepsze efekty, najlepiej połączyć oba typy marketingu – offline i online. Jakie korzyści zapewnia reklama offline?
- Dobra widoczność marki – systemy wystawiennicze, np. flagi, ścianki tekstylne, kasetony, pozwalają na zwiększenie widoczności i przyciągnięcie uwagi klientów, zachęcając ich do zapoznania się z ofertą. Korzystając z produktów offline, można wypromować zarówno produkty, jak i usługi.
- Budowanie dobrych relacji z klientami – ścianki reklamowe, roll-upy czy reklamy podświetlane to dobry sposób, aby nawiązać pozytywne relacje z klientami. Systemy wystawiennicze mogą przyciągnąć klientów, dzięki czemu przedstawiciel firmy może przekazać ważne informacje czy misję firmy. To buduje zaufanie i sprzyja nawiązywaniu kontaktów zawodowych.
- Budowanie wizerunku marki – dobrej jakości produkty promocyjne mogą skutecznie poprawić wizerunek marki. Ważne, aby wybierać produkty estetyczne, solidne, budzące pozytywne skojarzenia.
- Długotrwała ekspozycja – systemy wystawiennicze gwarantują długotrwałą ekspozycję, o którą trudno w przypadku reklam w internecie. Reklamy nie da się wyłączyć czy przewinąć, dzięki czemu nazwa firmy ma szansę na długo utkwić w pamięci.
- Możliwość prezentowania produktów – dzięki systemom wystawienniczym firmy mogą zaprezentować klientom swoje usługi, nawiązać bezpośredni kontakt. To dobry sposób, aby pokazać działanie danego produktu, ukazać jego cechy, przeprowadzić pokaz czy degustację.
- Łatwość montażu i demontażu – oferowane systemy wystawiennicze, np. od Adsystem, są łatwe w transporcie, montażu i demontażu. Dzięki temu, że są lekkie, a także zapakowane w specjalne torby, można je z łatwością przewozić. Nadają się do wielokrotnego użytku i mogą być wykorzystywane podczas różnego typu spotkań, targów, eventów.
- Możliwość personalizacji – flagi, ścianki i podobne produkty nadają się do personalizacji. Można zamówić dowolny nadruk z logo, nazwą czy oferowanymi produktami.
- Atrakcyjna cena – reklama offline jest tańsza niż działania prowadzone w sieci. Wiele materiałów można wykorzystać wielokrotnie, dlatego inwestycja w zakup flag czy montaż kasetonów na pewno szybko się zwróci.
Jak wybrać najlepsze systemy wystawiennicze?
Oferta systemów wystawienniczych jest bardzo szeroka, dlatego nie wszystkie firmy wiedzą, jaki produkt wybrać. Wybór powinien być dopasowany do miejsca, w którym wykorzystywany będzie dany produkt, wydarzenia, specyfiki danej marki, a także budżetu. W firmie Adsystem można znaleźć rozwiązania dopasowane do indywidualnych potrzeb firmy. . Dzięki nim będzie można przyciągnąć nowych klientów, zwiększyć sprzedaż, wypromować markę i poprawić jej wizerunek. W razie problemów zespół specjalistów jest w stanie pomóc w dopasowaniu najodpowiedniejszego rozwiązania. Firma ma wieloletnie doświadczenie, dlatego można mieć pewność, że oferowane produkty będą solidne i trwałe.
Systemy wystawiennicze to niezastąpiony element marketingu offline, który pozwala firmom na skuteczną promocję i budowanie relacji z klientami. Szeroka oferta produktów sprawia, że można je dostosować do różnych potrzeb biznesowych. Korzystanie z takich rozwiązań pozwala na zwiększenie widoczności marki, poprawę jej wizerunku i przyciągnięcie nowych klientów. Odpowiedni dobór systemu wystawienniczego, połączony z profesjonalnym podejściem, to sukces w promocji firmy.
Artykuł zewnętrzny