Nowoczesne technologie i innowacyjne rozwiązania umożliwiające promocję marki w internecie podbiły światowy rynek. To jednak nie oznacza, że standardowe działania reklamowe całkowicie odchodzą do tzw. lamusa. W wielu firmach promocja z wykorzystywaniem drukowanych materiałów marketingowych wciąż okazuje się wyjątkowo skuteczna. Chcesz uruchomić kampanię, ale potrzebujesz gotowych materiałów reklamowych? Zobacz, jakie produkty promocyjne wydrukujesz w internetowej drukarni.

Drukowane materiały reklamowe – jakie są wykorzystywane w kampaniach promocyjnych?
Na przestrzeni lat produkty wykorzystywane w firmach do działań promocyjnych przeszły prawdziwą rewolucję. Choć podstawę działań stanowiąprojekty:
- wizytówek,
- ulotek,
- standów reklamowych,
- wielkoformatowych bannerów
Są też inne produkty drukowane umożliwiające skuteczną promocję marki np. długopisy, koszulki z firmowym nadrukiem czy nawet breloczki z identyfikacją wizualną przedsiębiorstwa.
To również może Ci się spodobać: Social media w branży finansowej | Skuteczne strategie reklamowe dla usług finansowych - kliknij by przeczytać całość

Jeśli zamierzasz skutecznie promować swoją działalność na lokalnym rynku, koniecznie weź pod uwagę możliwość zaprojektowania i wyprodukowania długopisów reklamowych z nadrukiem.
Realizacją takich projektów może zając się drukarnia internetowa. Wystarczy, że masz prawidłowo przygotowany plik do wydruku i prześlesz go do drukarni przez dedykowany formularz z zamówieniem.
Jak tworzyć estetyczne projekty materiałów promocyjnych do wydruku?
Pierwszym krokiem w przypadku projektowania plików do wydruku materiałów reklamowych jest ustalenie motywu przewodniego. Zgodność gotowych projektów z identyfikacją wizualną marki to druga bardzo ważna kwestia. W ten sposób zachowasz spójność projektów.
Aby wydruki przygotowywane przez internetową drukarnię wyglądały jak najlepiej i zostały zaakceptowane za pierwszym razem po złożeniu zamówienia:
Jeśli ciekawi Cię ten temat, to tutaj mamy drugi artykuł o podobnej tematyce: Najlepsze kreacje reklamowe w Internecie | Top5
- przygotuj pliki do wydruku zgodnie z makietami udostępnianymi przez firmę drukarską,
- zadbaj o ustawienie odpowiedniego profilu kolorów dla drukowanych projektów np. CMYK lub PANTONE,
- gotowe pliki do drukarni oddaj w formacie PDF lub TIFF.
Pamiętaj, aby zadbać też o przejrzysty przekaz na projektach. Chodzi w tym przypadku zarówno wizytówki, ulotki, jak i koszulki z nadrukiem firmowym. Jeśli liczy się jak najlepszy efekt przyciągania w ramach kampanii reklamowej – stawiaj na minimalizm, jasny przekaz i zwięzłe hasła.

To również może Ci się spodobać: Smycze reklamowe na zamówienie – hit czy kit? - kliknij by przeczytać całość
Ile kosztuje projektowanie i wydruk materiałów reklamowych dla firm? Podsumowanie
Przygotowanie projektu koszulki, ulotki lub wizytówki do wydruku w internetowej drukarni to wydatek na poziomie 100-400 złotych, zależnie od indywidualnego cennika grafika-freelancera lub agencji projektowej.
Wydruk klasycznej wizytówki to koszt zaczynający się od nieco ponad 80 złotych za nakład 50 sztuk. Pamiętaj, że im większe nakłady materiałów reklamowych zamawiasz, tym mniejsza jest cena jednostkowa.
Zanim złożysz zamówienie – zawsze sprawdź cennik drukarni online i zobacz, jak poszczególne uszlachetnienia i dostępne opcje wpływają na koszty wydruku.
Materiał zewnętrzny