fbpx

Jak wypromować stronę na Facebooku?

20 października, 2022
jak wypromować stronę na facebooku

Jak wypromować stronę na Facebooku? Internauci codziennie są bombardowani wieloma treściami promującymi różne usługi i produkty. Często są to komunikaty bardzo wątpliwej jakości, które nie zbierają zbyt wielkiego grona fanów. Zatem, co należy zrobić, aby publikacje zyskiwały coraz to większą grupę odbiorców? To pytanie zadaje sobie mnóstwo przedsiębiorców, którzy stawiają pierwsze kroki w mediach społecznościowych lub od dawna tworzą treści, jednak z marnym skutkiem. Nie musisz dłużej szukać odpowiedzi! W tym artykule dowiesz się, w jaki sposób promować stronę na Facebooku.

Warto promować posty. Interesujący artykuł przyciąga uwagę odbiorców na Facebooku.

Zastanów się, co możesz dać swoim odbiorcom

Wiemy, co sobie właśnie pomyślałeś – co za bzdura! Przecież chodzi o to, żeby odbiorcy dawali mi, nie na odwrót. To błędne przekonanie. Im więcej dasz z siebie, tym bardziej Twoja społeczność będzie chciała się odwdzięczyć. Jeśli wciąż publikujesz posty wyłącznie promujące Twoje usługi, nie dziw się, że niewiele osób na to reaguje. Zacznij dodawać treści, które mogą wnieść jakąś wartość do życia. 

Dowiedz się, co interesuje twoich potencjalnych klientów

Zrób research i dowiedz się, jakie treści interesują twoich odbiorców. Sprawdź, jakie frazy są najczęściej wyszukiwane w Internecie i napisz o tym post na fanpage na Facebooku. Zaangażuj swoich odbiorców. Zapytaj się, o czym chcą przeczytać kolejny post. W ten sposób zdobędziesz grono osób, które będą czekały na kolejną dawkę wiedzy, a ich polubienia sprawią, że zyskasz darmowe promowanie strony, ponieważ zbudujesz w ten sposób zasięgi.

Real time marketing

Pewnie zastawiasz się, co to takiego. To marketing treści nawiązujący do bieżących wydarzeń. To publikowanie postów, rolek, zdjęć w miejscach społecznościowych typu Facebooku, Instagram, Twitter, TikTok. które odnoszą się do ciekawych, szokujących lub przełomowych zdarzeń.

Jak promujesz post na Facebooku? Bądź ekspertem i przekazuj wiedzę odbiorcom poprzez fanpage

Jak trafić do grupy docelowej? Publikuj posty, które mogą ich zainteresować!

Wyobraźmy sobie, że Twoja firma zajmuje się produkowaniem akcesoriów skórzanych: torebek, plecaków, a nawet pasków. Twoi potencjalni klienci chętnie zobaczą kulisy produkcji i klikną serduszko, gdy przedstawisz im kilka rad dotyczących tego, w jaki sposób dbać o skórzane akcesoria. Przy okazji, będziesz w stanie pochwalić się swoją wiedzą w tym zakresie, więc w ich oczach zyskasz pozycję eksperta. Daj odczuć swoim fanom, że tworzysz wartościowy content i zaraź ich swoim zainteresowaniem! To prawdziwa gwarancja sukcesu, ponieważ coraz więcej osób zwraca uwagę, co i od kogo kupuje. A konsumenci chcą kupować od firm, które są blisko, z którymi czują więź. 

Zainwestuj w kampanie reklamowe na Facebooku

W idealnym świecie zdobywalibyśmy setki tysięcy fanów wyłącznie przez zasięgi organiczne, które są darmowe. Niestety, jesteśmy daleko od ideału. Facebook coraz częściej blokuje zasięgi organiczne, bo jak każdy, chce zarabiać. Nie jest to nic złego, ale przez to, nawet wartościowe treści mają czasami problem, aby się przebić.

Właśnie dlatego, warto przeznaczyć część swojego budżetu na kampanie reklamowe i promowanie postów na Facebooku. Poznaj menadżer reklam na FB i zbuduj zasięgi. Jeśli nie dysponujesz zbyt rozległą wiedzą na temat reklam i wypromowania strony w tym serwisie, możesz odezwać się do agencji marketingowej / social media lub freelancera. Każda z tych osób pomoże Ci osiągnąć wyznaczone cele biznesowe oraz sprawić, że kreacja reklamowa będzie zbieżna z wartościami, którymi kieruje się marka.

Kampanie reklamowe na Facebooku - FB Ads. Trafienie do swojej grupy odbiorców dzięki reklamie.

Wchodź w interakcje z użytkownikami 

Doceniaj każdy pozostawiony komentarz i opinię. Podziękuj, pociągnij dyskusję lub zostaw, chociaż „lubię to”. To pierwszy krok do zbudowania zaangażowanej społeczności. Ponadto musisz wiedzieć, że jeśli ktoś zareaguje na Twoją publikację, to najprawdopodobniej znajomi tej osoby również ją zobaczą. Gdy zauważą, że wobec pozostawionego komentarza nie przechodzisz obojętnie, mogą poczuć się zaintrygowani i być może będą chcieli zostać na Twoim fanpage’u dłużej. 

Lajkowanie, udostępnianie postów czy filmików bardzo dobrze wpływa na zasięgi. Dzięki temu także osiągniesz większe zaangażowanie swoich odbiorców. Ponadto osoby, które trafią na twój fanpage, będą miały okazję, by przyjrzeć się twojej stronie www i sprawić, by polubienia strony się zwiększyły.

Interakcje. Angażowanie ludzi jest świetnym sposobem, aby wypromować  stronę na facebooku

Co należy zrobić, aby wypromować stronę na Facebooku?

Już wiesz, jak wypromować stronę na facebooku. Każdy aspekt, który poruszyliśmy w tym artykule, jest niezwykle istotny do zbudowania popularnej strony na Facebooku. A więc, co tak naprawdę należy zrobić? Zainwestować dużo czasu, zaangażowania i trochę pieniędzy. Jeśli jednak brakuje Ci czasu, nie musisz tego robić sam. Obsługę fanpage możesz zlecić agencji lub freelancerowi, którzy system Facebooka znają od podszewki, więc zajmą się Twoją stroną profesjonalnie, a Ty zyskasz więcej czasu. Chcesz dowiedzieć się, ile kosztuje prowadzenie fanpage? Napisz do nas! Chętnie Ci pomożemy.

_

Jeśli chcesz, Rise UP, szczecińska agencja reklamowa może zadbać o marketing Twojej firmy kompleksowo! Sprawdź naszą ofertę i wyślij zapytanie na maila biuro@riseupagencja.pl – pomożemy!

Prowadzenie Facebooka Szczecin

Sprawdź również:

Najnowsze posty na stronie

Jak zdobyć follow na Instagramie | 7 sposobów

Jak zdobyć follow na Instagramie | 7 sposobów

Marzysz o tym, aby twój Instagram zaświtał tysiącami follow? Chciałbyś, żeby to nie tylko marzenie, ale rzeczywistość? Mam dla ciebie dobrą wiadomość - to możliwe! Wystarczy poznać kilka sprawdzonych sposobów, które pomogą ci zdobyć follow na Instagramie. Nie musisz...

Smycze reklamowe na zamówienie – hit czy kit?

Smycze reklamowe na zamówienie – hit czy kit?

Czy kiedykolwiek zastanawialiście się, dlaczego smycze reklamowe są tak skutecznym narzędziem marketingowym? Jeśli tak, to ten artykuł jest dla Was! W tym tekście omówimy, jak smycze reklamowe mogą zwiększyć świadomość marki oraz jakie korzyści płyną z ich...

Social media dla salonu tatuażu | Jak zacząć?

Social media dla salonu tatuażu | Jak zacząć?

W dzisiejszych czasach media społecznościowe stały się nieodłącznym narzędziem promocji i komunikacji dla wielu branż, w tym także dla salonów tatuażu. Fanpage tatuażysty na platformach takich jak Facebook czy Instagram może stanowić kluczowy element w budowaniu marki...

Pomysły na Facebook stories : 10 przykładów

Pomysły na Facebook stories : 10 przykładów

Szukasz świeżych i kreatywnych sposobów, aby wzmocnić swoją obecność na Facebooku? Chcesz wyróżnić się w tłumie i przyciągnąć uwagę swoich obserwatorów? Jeśli tak, to jesteś we właściwym miejscu! Dziś przedstawimy Ci inspirujące pomysły na Facebook Stories, które...

Napisz do nas
Rozwiniemy Twój Biznes

Jeśli masz jakiekolwiek pytania na temat tego jak możemy Ci pomóc z chęcią odpowiemy! Dane kontaktowe znajdziesz poniżej.

+48 730 061 041
biuro@riseupagencja.pl

ul.Parkowa 46/16
71-634 Szczecin