W ostatnim czasie filmy wideo bardzo zyskały na popularności. Dlaczego? To działania marketingowe, które skutecznie przyciągają uwagę dotychczasowych i nowych odbiorców. Nie od dziś wiadomo, że użytkownicy, rzadziej zagłębiają się w treści pisane, niż wizualne. Dlatego też przedsiębiorcy coraz częściej zakładają kanały na platformie YouTube. Takie działanie pozwala im zacząć zarabiać na zamieszczaniu social media wideo do sieci. Brzmi ciekawie? Zatem koniecznie przeczytaj poniższy artykuł i dowiedz się, jak założyć profil w tym popularnym serwisie.
Przed założeniem kanału na YouTube stwórz konto Google
Masz już swoje konto w wyszukiwarce Google? Jeśli nie to koniecznie musisz je stworzyć. Tylko w ten sposób będziesz mógł założyć kanał na YouTube. Jak to zrobić? Otwórz przeglądarkę Google Chrome. Następnie kliknij pusty awatar znajdujący się w prawym górnym rogu. Na końcu wybierz opcję- utwórz konto i uzupełnij wymagane pola.
Stwórz własny profil w serwisie YouTube
Za pomocą profilu w przeglądarce Google masz możliwość kształtowania kanału osobistego na YouTube. Pamiętaj, że samo konto w przeglądarce nie wystarczy, aby tworzyć playlisty, czy dodawać komentarze. Do tego niezbędny jest profil na YouTube.
To może Cię zainteresować: Jak założyć konto firmowe na Facebooku?
Zatem od czego zacząć? Na początku zaloguj się i kliknij więcej opcji. Następnie wybierz- utwórz kanał i wpisz nazwę. Jeśli jest to nowe konto marki, możesz też dodać menedżera kanału.
Zoptymalizuj swój kanał
Trzeci etap tworzenia konta w mediach społecznościowych to nic innego jak optymalizacja profilu. Na początku wybierz opcję- dostosuj kanał. Dzięki uzupełnieniu informacji w tej rubryce możliwe jest dostosowanie profilu do odbiorców. Warto przyłożyć się do tego i użyć odpowiednich słów kluczowych oraz zamieścić linki do strony firmowej. To pozwoli Ci lepiej wypromować kanał, który w przyszłości ma szansę cieszyć się dużą popularnością. W rubryce zatytułowanej- marka możesz też zaktualizować zdjęcie profilowe i dodać grafiki.
Prześlij pierwszy film na Twój kanał YouTube
Jak wstawić wideo? Wystarczy, że klikniesz- utwórz, które znajduje się w prawym rogu na górze strony. Następnie wybierasz materiały, które chcesz przesłać i gotowe! Pamiętaj, że stworzenie kanału to dopiero pierwszy krok do sukcesu i promocji swojej firmy na YouTube. Jeśli chcesz zarabiać na dodawaniu poszczególnych filmów, to Twój profil musi być dobrze wypozycjonowany. Dopiero wtedy możesz liczyć na korzyści, których dostarczą Ci programy partnerskie, czy lokowanie produktów.
Dowiedz się więcej: Jak założyć manager reklam na Facebooku?
Nie zmuszaj się do tworzenia treści niezgodnych z Twoimi zainteresowaniami. Podziel się swoim hobby i zaraź nim innych. Dzięki temu Twoje filmy będą autentyczne. Pozwoli Ci to nie tylko zaciekawić widzów, ale także uniknąć wypalenia działaniem. Prowadź własny kanał z pasją!
To może Cię zainteresować: Jak założyć stronę na Facebooku bez konta?
Bądź regularny w social media!
Promowanie firmy w mediach społecznościowych może mieć wiele korzyści. Po pierwsze, to doskonały sposób na dotarcie do szerszego grona odbiorców. Może to znacznie zwiększyć widoczność marki, co w konsekwencji może przynieść wzrost sprzedaży. Po drugie, media społecznościowe są doskonałym narzędziem do komunikacji z klientami. Mogą oni udzielać opinii i komentarzy, a firma może na nie odpowiedzieć i uzyskać cenne informacje zwrotne. Po trzecie, firmy mogą wykorzystywać media społecznościowe do budowania i utrzymywania relacji z klientami.
jeśli nie masz czasu na działania w socialach, możesz znaleźć firmę, która pomoże Ci w marketingu internetowym. Nie wszystko przecież musisz robić sam, deleguj zadania! Przy obecnych trendach social media promujących wszelkie formy wideo, reklama na YouTube jest świetnym pomysłem.
Czy już wiesz, jak założyć kanał na YouTube?
Czy już wiesz, jak założyć kanał na YouTube? Jak widzisz, samo założenie kanału na YouTube wcale nie jest takie trudne, jak mogłoby się wydawać. Wystarczy, że będziesz przestrzegał powyższych wskazówek. Twoją motywacją do zamieszczania treści wideo w internecie może być zarabianie pieniędzy. Jest to możliwe z pomocą YouTube Analytics. To narzędzie, które zawiera statystyki odnośnie do subskrybentów, czasu oglądania filmu czy uzyskanych przychodów.
Załóż kanał na YouTube i zaistniej w przestrzeni internetu ze swoją ofertą! Może Ci w tym pomóc agencja marketingowa Rise Up. Chcesz dowiedzieć się więcej na ten temat? Koniecznie skontaktuj się z nami pod numerem telefonu 730061041 lub mailowo pod adresem biuro@riseupagencja.pl.
Sprawdź również: